אבודים

צהריים. טובים(?)


גברים, שימו כיפות על הראש, הוציאו את הסידור מהארון והניחו תפילין. נשים – כסו את גופכן והדליקו נרות. טיסת IK360 יוצאת לדרך, ותאמינו לי שאתם לא רוצים לדעת לאן. ברוכים הבאים לממלכת ישראל החדשה.


לאט לאט ובשקט בשקט משתלטת ש”ס, המפלגה הכי אנטי דמוקרטית בארץ, על כל תחומי החיים. היום הם הצליחו לעשות צעד נוסף בדרך למדינת ההלכה ולהעביר בקריאה ראשונה את חוק הצנזורה על האינטרנט.


החוק בעיקרון אומר שספקיות האינטרנט צריכות לחסום את התכנים שהממשלה מוצאת לנכון לחסום, ומי שרוצה לצפות בתכנים הלא ראויים האלה צריך לבקש מהספקית. היא, ברוחב ליבה, תשחרר לו את האינטרנט מכל חסימה ובתמורה לכך תסמן את הלקוח המסכן בכוכבית.


ומה יהיו האתרים האלה שיחסמו? פשוט מאוד: אתרים פורנוגרפיים, אלימים, אתרי הימורים ודומיהם. נשמע מאוד חכם. ככה אפשר להגן על הילדים מהתועבות האלה ולשמור על נפשם הרכה והתמימה. בצורה הזאת ילדי ישראל יהיו חפים מכל פגע שאפשר למצוא שם באינטרנט.


אבל נא לא לשכוח על מי אנחנו מדברים פה. הרי על ילדי ישראל יש לשמור לא רק מסוטי מין, אלא גם מאתרי שמאל שקוראים לשלום, פינוי התנחלויות וחלוקת ירושלים. תועבה שאין כדוגמתה! אתרים חילוניים? קריאה לתחבורה ציבורית בשבת? אלוהים שבשמיים! לחסום ומיד.


וכך, לאט לאט, נחזור אחורה בזמן אל הימים הטובים של שלטון דוד המלך. ממלכת ישראל שוב תקום לתחיה ועל ארץ ישראל סוף סוף יבנה בית המקדש השלישי. באמת הגיע הזמן.


הגיע הזמן שנתעורר. רק היום אושרה העברה של 475 מליון שקלים למוסדות הגנבים. זה יותר מסל התרופות השנה. אני מקווה שאנשים יספיקו להבין את זה לפני שיסגרו להם את אתרי האינטרנט שאומרים: סל התרופות היה יכול להיות כפול, וכל חולי הסרטן ושאר המחלות הנוראיות היו יכולים לקבל את חלקם. אבל לא, ממלכת ישראל צריכה לקום מחדש.


צריך להעיף את חבורת העלוקות שיושבת בכנסת ומוצצת למדינה את הכספים ביעילות גבוהה מתמיד. כולם מפחדים מאיראן, אבל הדמיון בינינו לאיראן מתחיל להימחק במהירות.


המדינה צריכה להיות חילונית וללא שום קשר לשום דת. אחרת העונה הבאה של אבודים תהיה עלינו.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 11 לאבודים
  • בני.
    27/02/2008 ב15:01

    מסכים איתך. אנחנו כמו איראן ממש, רק שאצלנו הנשק הגרעיני יותר מיושן. בזה נגמר ההבדל.   😕

    הגב
    • nadavs
      27/02/2008 ב15:14

      יש עוד הבדל – שם זה חומייני, כאן זה עובדיה יוסף.
      שונה לגמרי.
      nadavs

      הגב
      • בני.
        27/02/2008 ב15:22

        אה… בובדיה, אתה מתכוון… אני מודה. הגלימה של בובדיה באמת נראית יותר מהתנ"ך.
        בהקשר הזה, נדב, למה אתה מתחפש בפורים? אם יעשו חוק שמחייב להתחפש בפורים, ואני כבר מאמין שכל חוק שיכול לעלות על הדעת הוא גם ריאלי במקום שאנחנו חיים, אז אני מתחפש לבובדיה. תאר לך עם הגלימה ואפשר לצעוק "תסא בחוס"… רעיון טוב.

        הגב
        • nadavs
          27/02/2008 ב15:43

          אני לא חושב שאני אתחפש בפורים, בדיוק כמו שנה שעברה (ולפני שנתיים, ושלוש…).
          nadavs

          הגב
          • The BIG little
            29/02/2008 ב15:30

            אז אתה כמוני. יש לנו את התחפושות הכי מקוריות, קוראים להן: אני, עצמי ואנוכי.

  • מגדלת העיזים
    27/02/2008 ב18:45

    אני איתך.
    נורא איך הם לאט לאט משתלטים לנו על החיים. מדינת חומייני.
    כל פעם אחרי הבחירות, כשכוחם עולה, אני בדיכאון של כמה ימים. אבל זה אנחנו שעוזרים להם לדרוך עלינו (ובין תומכות החוק הנוראי הזה אפשר למצוא גם את שרת החוץ שלנו ואת שרת החינוך!):-x 

    הגב
    • nadavs
      27/02/2008 ב18:58

      זה באמת פשוט לא יאומן איך שרת החינוך ושרת החוץ מצביעות בעד חוק כל כך לא דמוקרטי.
      nadavs

      הגב
  • דודה
    27/02/2008 ב21:52

    אנשים צעירים- הכול מאוד ברור! בכל פעם שיש בחירות, אחוזי המצביעים, ובעיקר חילונים, סוציאליסטים ושאר אוהבי החרות והחופש יושבים ביום החופש בבתי הקפה ומשחררים לאוויר העולם נפיחה ,כמו : "מ’זה יעזור אם אני אלך להצביע". אחר כך כולם מיללים כמה רע להם. האם בדקתם מה היה אחוז המצביעים בבחירות האחרונות?? אם אתם לא תשמרו על עצמכם- אל תתפלאו לקבל שביס וטוטפות כמתנת ניחומים.

    הגב
    • nadavs
      27/02/2008 ב22:38

      אחוז ההצבעה בבחירות האחרונות היה משהו כמו שני אחוזים, לא?
      אני עוד לא יכול להצביע, אבל כשאני אוכל אני לא אפספס את ההזדמנות.
      אבל קצת קשה לנצח יותר ממאה אחוז הצבעה במגזר החרדי (גם שלדים מצביעים שם).
      nadavs

      הגב
      • דודה
        29/02/2008 ב13:48

        לא קשה ולא נעליים! חילונים מתיפייפים רבים הם ערמת נהנתנים. אולי אם בחירות יהפכו לפעולת חובה ולא רק לזכות- זה יעבוד על העדר המטומטם. מי שלא מצביע, מקבל קנס מכאיב לכיס (אולי באמצעות הביטוח הלאומי) או משהו יצירתי ברוח זו…

        הגב
        • The BIG little
          29/02/2008 ב15:43

          מסכימה.
          בגיל 18 כשקיבלתי זכות להצביע עשיתי את זה על הבוקר ורק אז נתתי לעצמי לבלות מיום החופש. לי זה מאוד ברור מאליו להביע את הדעה שלי בהצבעה, זה לוקח כמה דקות ולבלות ולישון יש יום שלם.

          לפחות אחלר"כ כשמפלגות כמו ש"ס עושות דברים כאלו, המצפון שלי נקי שעשיתי את השלב הראשון בנידון ולא התלוננתי בלי להזיז את התחת.

          העניין הוא לא רק אם מצביעים או לא, העניין שגם לא טורחים להבין או לדעת מי הם המתמודדים בכלל או שבכלל מתעלמים מהנתון הזה. יצא לי לשמוע מהרבה אנשים שהם הצביעו למפלגה כזו או אחרת בגלל ש"הבטחתי לX שאני אצביע לY.." וזה באמת עצוב…

          הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.