הצלחות ויצירתיות

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


עוד פחות מעשר דקות לבחירות, ואצלינו אפילו לא יום שלישי. מחר בהפסקת הצהריים בבצפר אני אוכל לראות מי ניצח, מי הפתיע והאם יצא מה שחשבתי (ואפילו יותר טוב, מה שאני מקווה לו). אתם, הישראלים, לא יוצאים לעשות מחר שום דבר. אנחנו פה הולכים לאן שצריך כמו כל יום שלישי רגיל. אפילו ביום שלישי לא רגיל, כמו השניים בנובמבר 2004, כולם הלכו לאן שהם בד”כ הולכים. כנראה בגלל זה בראש המדינה הזאת עומד נשיא כ”כ אינטיליגנטי.


ועכשיו למקום שאליו אני אצטרך ללכת מחר, הבצפר.


במחשבים נפל האינטרנט. אס בי סי (שהתאחדו עם איי טי אן טי) פצחו בתיקונים, אבל כל השיעור לא היתה לנו גישה לאינטרנט. כשאין אינטרנט, מתחילים לעשות פרוייקטים מפגרים. הפרוייקט הקטן והמפגר שלי הצליח, ומחר אני אמשיך לשפר אותו, כי גם עם האינטרנט אין ממש מה לעשות (חוץ מלעקוב אחרי אחוזי ההצבעה).


בחנ”ג המורה המשיך עם הבחינות להרמת המשקולות בשכיבה. ניסיתי פעם אחת של תשעים וחמש, הצלחתי פעמיים. קראתי למורה, ושוב עשיתי פעמיים (כי הפעם הראשונה לא היתה “מלאה”). במבחנים הבאים אני מתכוון לאסוף קצת נקודות בונוס בשביל המבחן בריצה ביום רביעי, שבו אין צורך לתאר את הציונים שלי. אני אמנם לא נכשל, אבל אני מאבד שם כמות מספקת של נקודות.


במתמטיקה קיבלתי 102. אמנם ידעתי על התוצאה כבר אתמול (מסיבות לא ממש מעודדות), אבל החלטתי לא לרוץ ולספר לכולם, כי לספר את הסיפור של איך אני יודע כל פעם מחדש ייקח הרבה זמן (גם ככה אני אף פעם לא רץ ומספר לכולם).


בביולוגיה עבדנו על הדפים שהיו שיעורים. זה תמיד נחמד. ממציאים כמה מילים ואז מתקנים את זה, כי המורה רק בודקת שעשינו. אחר כך ראינו איזה סרט קצר מתוך תוכנית של העיניים של ניי (Nye). כל מי שמכיר אותו מוזמן להסביר לי מי זה.


באנגלית חרב עלי עולמי. אנחנו צריכים לעשות בוק ריפורט “יצירתי”. ריקוד, דרמה, מוזיקה או ציור, אלו הדרכים שבהן אנחנו צריכים להגיש את עבודתינו. אחרי השיעור נשארתי בכיתה עם מישהי שטענה שאין לה שום כשרון ממה שצריך ואני הצטרפתי אליה. בסוף הוחלט אצלי בבית שאני אצייר (מישהו אחר יצייר) את הסצינה הראשונה בספר שבחרתי. נראה איך ייצא הזוועה הזאת. ה”עונש” שהיא היתה נותנת לנו אם היו היום המפריעים בכיתה, לכתוב חיבור, הרבה יותר קורץ לי מלצייר סצינות מספרים.


בספרדית עשינו את המבחן בפעלים. מה כבר יש להגיד. היה טפשי כמו הפעמים הקודמות. מי שלא ידע פעם קודמת לא ידע עכשיו ולא יידע בעתיד. המכונה האמריקאית של שטיפת המוח עובדת היטב.


זהו זה לבצפר. מחר לא יהיה משהו מיוחד חוץ מהעובדה שאנחנו מסיימים יותר מאוחר והמורה יתכנן את השיעור לסיום של עשרים דקות לפני זה. ניקח איזה משהו לעשות. יהיה מעניין. חוץ מזה, לא נרוץ. ירד גשם!


והמשפט האמריקאי להיום: “I’m sure you can do something”. המורה לאנגלית באמת לא יודעת עלי הרבה (במיוחד זה שהיא כנראה חושבת שזו השנה השניה שאני לומד אנגלית).
לכו להצביע!
יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 3 להצלחות ויצירתיות
  • Seamus
    28/03/2006 ב8:59

    למי שיכול להצביע, אם כי, הגיל הממוצע פה לא עולה על 14, אני חושבת. אבל ניחא, מזל"ט על ה-102 במת’ [נבל].

    הגב
    • nadavs
      29/03/2006 ב1:52

      אולי יש פה מישהו שקורא שגילו עולה על 18. אי אפשר לדעת. nadavs

      הגב
      • אתי
        29/03/2006 ב16:52

        אני בת 18…. ובחרתי 🙂 גמלאים

        הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.