‘Descartes

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


כפי שכל מי שקורא פה מספיק זמן יודע, נבחרתי באורח פלא להיות אחד מתלמידי החודש בפברואר. חוץ מהופעה בדף המידע של הבצפר, אני גם מקבל פיצה חינם ותמונות בעיתון ובאתר בית הספר. מחר מגיע החלק של כל הדברים האלה (חוץ מהדף מידע). אחרי השיעור אנגלית (והיענות לקריאת הטבע אחרי השיעור אנגלית) אני אמור ללכת לחדר הישיבות של המנהל, לאכול פיצה, להצטלם ולפגוש את ג’וש בוחבוט, עוד אחד שנבחר (ויש לי חשד כבד שאני מכיר אותו והוא מטומטם). עוד תעלומה שתיפתר מחר היא האם מותר לקחת יותר ממשולש אחד, וכמובן: איזה תוספות יש על הפיצה. בית הספר מעולם לא היה מסקרן יותר.


ועכשיו לדברים שקרו והיו קצת יותר ידועים וקבועים במקום הזה.


במחשבים היה לי אתגר ענקי: לעבור שעה וחצי של לא לעשות שום דבר. אחרי משהו שנראה לי כמו שעה, התברר שהיה רק שמונה וחצי. החלטתי לעשות פרוייקט, לזנוח אותו ולהתחיל סוליטייר, וזה בזבז את שאר השיעור. אני לא מבין למה אני צריך את הרשימות המקושרות האלה, ועדיין לא הגענו לערימות ותורים.


בחנ”ג התחלנו עם ריצה שהיתה כרגיל מדהימה. הפעם עשיתי 25 כפיפות בטן (שזה יפה מאוד בהתחשב בעובדה שבד”כ אני עושה רק 15, מתוך 30) והגעתי עם הקוריאני הזה בעשיריה הראשונה. אח”כ עברנו לחדר הכושר שם הרגנו את עצמינו בכיף גדול.


במתמטיקה התברר שהמבט המרושע שהמורה עשה ביום שלישי לא היה מוצדק. יצא בסוף 104. חוץ מזה, המורה ציין אותי בתור היחיד שתיקן אותו במבחן. הוא כתב שם Descartes (דקארט, רנה דקארט), אבל הוא היה צריך להוסיף ‘ כדי להראות שייכות. אני שמתי לב לזה, והוא היה כמובן חייב להגיד את זה בקול רם. מישהו גם טרח לציין שזה מפחיד ששמתי לב לזה. אולי ברגע שהם גם יסיימו את המבחן בחצי שעה ולא בחמישים דקות, יהיה להם יותר זמן לשים לב לדברים שוליים.


בביולוגיה עבדנו עם מפתחות ביולוגיים. אלו דברים משעממים ביותר שמי שמכין אותם הוא אדם משועמם ביותר. למה לי למיין עצי אורן לפי המחטים שלהם? מספיק לי להסתכל, להגיד “זה עץ אורן” וגמרנו. המדענים האלה מסבכים כל דבר.


באנגלית היה מבחן על האוצר מילים, מליארד תלונות מהמורה ואפילו באו לצלם אותנו. המורה כמובן חילקה בלי סוף הוראות לצלמים, והם מצידם היו מפגרים וטעו בכפתור צילום, ככה כשהם כיוונו את המצלמה לכיוון המורה זה לא הקליט, אבל אח”כ זה התחיל להקליט את הרצפה והכסאות. נראה מה ייצא מזה.


בספרדית הלכנו למעבדת המחשבים להכין את הספורט המדהים שלי. יצא ממש יפה, אבל ילדותי בצורה משוועת. זה לא משנה. יותר ילדותי, הרבה יותר טוב.


זהו זה לבצפר.


ולפינת התעמולה: הליכוד צריך להתמתן והעבודה צריכה להפסיק את שת”פ עם ש”ס. שתי מפלגות שמדברות על פנסיה באותו יום (אחת שלוש פעמים, אחת עם מפגרים) זה לא משהו. והפייבוריטית מאתמול: שינוי. בנסיון להעלים את השחורים, שמו להם מסך שחור. לוונטל, דבר עם הצנזורה, אתם יורים לעצמכם ברגל.
והמשפט האמריקאי: “Thank you Nadav for fixing me”. אין בעד מה. אני תמיד מתקן מבחנים כשאפשר.
יום טוב.
שלכם,
nadavs

6 מחשבות על “‘Descartes”

  1. בקשר לדקארט, באמת איך אתה שם לב לדברים האלה??? חח זה קצת מוזר…

    ועכשיו לבחירות… הדבר הזה עורר בכיתה שלי ממש סערה יש אחד שבוחר בליכוד ופשוט דוגל בכל מה שביבי נתניהו עושה אז ילד אחר מהכיתה (דווקא זה שיושב לידו) כל הזמן מקלל את ביבי וצוחק עליו ואז זה שבוחר מתחיל להתעצבן ומה שהיה הכי מצחיק היא העובדה שזה קרה שיעור אנגלית אז הוא אמר "shut the fuck up!" והמורה כמעט העיפה אותו מכיתה חיחיחי מגיע לו

  2. בקשר לדקארט, זה מה שעושים עם זמן פנוי, לא?לי יש חבר בארץ שגם תומך בליכוד (אולי הוא השתנה, לא יודע). היינו מתווכים שעות על כל מיני דברים. פה הוויכוח הכי ארוך על פוליטיקה זה "בוש אדיוט!", "לא! בוש מטומטם!".nadavs

  3. ש"ס יצורים!פשוט בא לי לחנוק אותם!!!
    הוא פשוט עומד מול המצלמה ומשקר כאילו כלום אררררררררררררררררררררר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה