יום הנשיא

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


אמריקה היא מקום נהדר לחופשים. כל חודש האמריקאים מוצאים שיטה מקורית לא ללכת לעבודה ולא להוריד מימי החופשה שלהם. השיטה הפעם נקראת יום הנשיא. זה חג שבו אמורים לשבח את הנשיא ועוד כל מיני דברים שונים ומשונים, אבל זו לא הפואנטה בכל סיפור החופשות המדהים הזה. תושבי העיר הקטנה שאני נמצא בה החליטו שהתלמידים המסכנים (אנחנו) צריכים עוד חופשים. לכן הם הכניסו לנו שני ימי נשיא, אחד אחרי השני! אחד של העיר שלנו ואחד של כל המדינות שהסכימו (או הוכרחו) להכנס לברית מוזרה. שניהם “במקרה” ביום שני (כל שנה) כדי ליצור המשכיות עם סוף השבוע. אני חושב שצריך לאמץ את המודל הזה בארץ. יום הנשיא (או ראש הממשלה) שבו לא הולכים לעבוד נשמע לי כמו רעיון מצויין.


ועכשיו למקום שאני לא אלך אליו ביום שני (וגם לא בשני הבא!): הבצפר.


בשיעור מחשבים ביום חמישי קראתי על מחלקות מפושטות וממשקים. היום קיבלתי 80 במבחן הטריקי על שני אלה. זה ממש לא פייר. אם המורה ייקח את הציונים האלה, מצבינו יהיה בכי רע. לא נורא, יש עוד תשעה מבחנים כאלה. חבל שהם נהיים מטומטמים יותר ויותר כל פעם. אני כבר מת להגיע למבחן על ההיפים (ובאנגלית, Heaps. אל תשאלו מה זה).


בחנ”ג עשינו דבר שהוא כמעט מדהים כמו ריצה: הרמת משקולות. לא עשינו ממש הרבה היום חוץ מעלייה לחמישים פאונד בתרגיל מסויים. כמו כן, קיבלתי חמש נקודות על התיקיה המדהימה שלי. תיקייה של חנ”ג. זו הבעיה של המורה שזה נמצא בלוקר. אני לא צריך להריח את זה אח”כ.


במתמטיקה אתמול היה מבחן על פונקציות אי רציונליות. אני לא אוהב פונקציות אי רציונליות, במיוחד לא עם עיפרון באורך חמישה ס”מ, חוד עגול ומחק כמעט שטוח. היום התברר שקיבלתי בו 101. אין מה לעשות. גם הפעם המורה לא שם משהו קשה ביותר (כי הוא לא רצה להכשיל את האחרים, כמובן).


בביולוגיה הייתי צריך להציג את העכברוש/דג ורוד עם גברת מפגרת מכיוון שחצי מהקבוצה (החצי הנורמלי) נסע להשחיט את דיסנילנד. אני חושב שהלך לא רע. אפילו הצלחתי לצחוק עליה קצת. פעם הבאה היא לא נכנסת לקבוצה (אלא אם אין ברירה והיא נשארת לבד, אבל זה לא יקרה).


באנגלית למדנו על חביב המורה, מקבת’. הוא חושב על רצח, וכך גם חצי כיתה שלנו. היום במקרה נכנסה אחת התלמידות עבר שלה להגיד שלום. היא היתה מסוממת. היא אהבה את המורה המעצבנת הזאת, את החיקוי של המכשפה (היא עושה את זה מצויין) ובכלל את השיעור שלה. מחשבות הרצח בכיתה הוכפלו ברגע.


בספרדית לא היה משהו מיוחד. עבודה בחוברות, תיקון טעויות וצפייה בשרק. הבנתי כל מיני דברים שם, כי השפה הורסת לגמרי את הסרט. ככה זה.


זהו לבצפר. מחר, מחרתיים וביום שני – לא אמור להיות שום דבר מיוחד. ככל הנראה אני אצא לסייר בכבישי לוס אנג’לס והסביבה ואמשיך לא לעשות כלום. לא נורא. גם שבוע הבא יש כזה חופש.


והמשפט האמריקאי שיסכם את השבוע: “Have a great three day weekend”. מזמן לא שמענו את זה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 2 ליום הנשיא
  • Diet_Cola
    11/02/2006 ב14:53

    שיהיה במזל

    הגב
  • Be My Escape
    12/02/2006 ב13:28

    מה?אני לא מכירה אדם שלא ישמח שיוסיפו לו חופשים-הרי זה הדבר הכי כיפי בעולם!!!
    אתה לא לא לומד,אין בחנים אין מבחנים אין כלום!!
    אתה רובץ בבית לאא מעשה,יש ליד המחשב ומדכן את הבלוג.

    הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.