NBQ

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


אתמול שוב יצאתי לנסיעה במחוז לוס אנג’לס. הגעתי למשרד הרישוי, לחוף וגם לכמה כבישים קטנים ומפחידים. הפעם הצלחתי לעבור מסלולים מהר ובלי לעצור, לסובב את ההגה ולנסוע. כמו כן, בסיום הנסיעה, הצלחתי לעשות חנייה במקביל באופן מושלם. יותר מקביל אפילו מהספר גיאומטריה משנה שעברה. חבל רק שזו הדרך היחידה שהצלחתי לעשות, כי בחנייה של סאבויי הצלחתי לחנות, אבל עקום. אני אשתפר בטוח, יש לי עוד ארבעה חודשים עד הטסט.


ועכשיו, למקום שבו ביליתי את החלק השני הכי גדול של היום, הבצפר.


בשיעור מחשבים ראינו מה המורה שם בפרוייקט גיאומטריה שלו. אני עדיין חושב ששלי היה יותר נחמד. כמו כן, התחלנו לעשות מערכים. מערכים של מספרים, של מחרוזות, של נקודות. אני כבר מריח את הפרוייקט הבא שלנו. יש נקודה, קטע ומצולע שמורכב ממערך של נקודות. הולך להיות שיעור מלא ב”נדב, בוא רגע!”.


בשיעור חנ”ג שיחקנו כדורסל נגד הקבוצה הכי טובה בכיתה. אין לי מושג מי ניצח, אבל יש לי תחושה מוזרה מאוד שהיה תיקו או שניצחנו. גם אם לא, למי איכפת. זה שיעור חנ”ג. הוא אפילו לא נכנס לג’יפיאיי (ולמרות זאת זו לא סיבה לקבל בי. עושים הכל, מקבלים איי וסותמים את הפה).


בשיעור מתמטיקה התברר שהמורה עוד לא עבר על התיקון של מה ששלחתי לו. כדאי שהוא יסתכל בקרוב, כי זה משהו שהוא יכול להכניס למבחן הבא (שיהיה שווה 106 נקודות, מתוך 100). חוץ מזה, היה היום NBQ, שבתרגום חופשי לשפת המורה הפסיכי אומר Nothing But Questions. זה אומר שצריך לשבת חמישים דקות בכיתה עם מזגן מקפיא (כשבחוץ קר לא פחות) ולשמוע שאלות שכבר שאלו פעמיים. כמובן שאין זמן מתאים מזה למשחקי מחשבון, שכוללים בעיקר לעשות כל מיני צורות ולנסות לכתוב כל מיני מילים. יחי המפגרים.


בשיעור ביולוגיה למדנו על… RNA. כמובן שזה כלל דיבור על מורות מחליפות ואחד שקיבל רשיון, אבל אלו חלקים לא חשובים (שלקחו רבע שעה). כמובן שגם גברת החוכמה מאחורי היתה חייבת לשאול משהו (אחרת היא רואה בזה שיעור מבוזבז), ולכן היא שאלה מה ההבדל בין רנ”א לדנ”א, בערך חמש שניות אחרי שהמורה סיימה להסביר. היא סיוט מהלך (על רגל אחת, היא צולעת עכשיו). אולי אני אתן לה קישור לבלוג. שתחפש מה כתבתי עליה ותסתום את הפה (אם היא תצליח לקרוא).


בשיעור אנגלית היו דברים מרתקים. קודם כל, אני צריך להתחיל לעבוד על הבוק ריפורט שלי, שכנראה אני ארצה ביום חמישי. בחרתי שוב ספר קל שקראתי בעברית, ואני מקווה שההרצאה תלך בסדר. לאחר מכן היה לנו מבחן על הסיפור עם המלפפון החמוץ, ובנס הצלחתי לזכור ארבעה סמלים וארבע אירוניות. אני חושב שמגיע לי אקסטרה קרדיט רק על זה.


בשיעור ספרדית המורה עשה את מה שהוא יודע לעשות כ”כ טוב, לדחות דברים. התברר שההצגה הקטנה של מחר זה מבחן, וביום רביעי יש מבחן על כל פרק ארבע (פרק קצר משום מה). זאתי שעושה איתי את ההצגה עדיין לא יודעת את התפקיד שלה, וזה מתחיל לעצבן אותי. חוץ מזה, אם מחר היא אומרת קולאר במקום קולור (צבע), יקרה משהו לא נעים.


זהו להיום. בתכנון למחר: ללמוד על מערכים, לרוץ 6 סיבובים, NBQ (עם תקווה לתשובה לגבי מה ששלחתי), יצירת חלבונים, חרר… וההצגה. בקיצור – אני כבר מחכה ליום שישי הבא.


והמשפט האמריקאי היום: “NBQ”. אם המפגרת מביולוגיה תמשיך להפתיע עם פנינים, כנראה שהיא תקבל משפט משלה (לאן הדרדר העולם).


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 4 לNBQ
  • דניאל
    06/12/2005 ב8:30

    יש לך אחלה חיים שם בארה’’ב.
    זה בטח יותר טוב מישראל, טוב נו נסתפק במה שיש.
     

    הגב
    • nadavs
      06/12/2005 ב8:44

      אני מסכים איתך בקשר לדבר אחד – נסתפק במה שיש.לגבי איפה יותר טוב, יש טיעונים לכאן ולכאן. nadavs

      הגב
  • Be My Escape
    29/12/2005 ב15:45

    חחח חמוד:)
    גמני לומדת מערכים במחשבים…
    הלוואי ויכולתי להוציא רשיון בגיל 16…וואי אלו החיים הטובים:)
     
    הפי קריסמכה:)
    מוזמן לבלוג שלי:)

    הגב
    • Be My Escape
      29/12/2005 ב15:47

      תשכח את המשפט האחרון:)
      אני לא אמרתי אותו!!

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.