סוף שבוע של זעזוע

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


סוף השבוע הזה היה ממש מזעזע. אני לא סתם אומר את זה. ביום שבת, בערך באחת בצהריים, אפילו הבית הזדעזע כולו. ברבע לתשע באותו יום, זה קרה שוב. החלונות זזו, המנורות התנדנדו והאדמה זזה מתחת לרגלינו. כן, חווינו שוב את הטבע הקליפורני שכולל רעידות אדמה. אבל הפעם, שתיים באותה עוצמה ובאותו מקום. זה שיא חדש למה שאני מכיר. זה היה רק שלוש בסולם ריכטר, ולמען האמת, הרעידות האלה מרגיעות אותי. השבר שחרר קצת לחץ, וכעת הוא יכול לנוח עוד כמה חודשים עד לרעידה הבאה.


חוץ מזה לא היה שום דבר מעניין. הדבר השני הכי מעניין וחשוב לי הוא שלא ירד גשם ביום שלישי. יש לי שיעור נהיגה.


ומרעידות אדמה, למקום בו מגיעים כל יום אנשים ללא שכל כדי לנסות לזכור כמה דברים, בצפר:


בשיעור מחשבים המורה שוב הראה עבודה שלי. כמובן שהוא התעסק בתפל (“תראו איך הוא שינה את הכפתורים!”) במקום בעיקר (שאפשר להכניס טווח למספרים). כמה אמריקאי. לאחר מכן כתבנו מחלקה בג’אווה שמייצגת שבר. היה ממש מדהים. למדנו שיטה למצוא את המכנה המשותף הגדול ביותר של שני מספרים. מחלקת השברים לא ידעה לעשות הרבה, היא ידעה בעיקר לצמצם שברים. נקווה שביום חמישי נכתוב משהו יותר שימושי.


בשיעור חנ”ג הפסדנו בפריזבי. האירוע הסנציוני הזה היה חייב להגיע מתישהו, אבל לא נראה לי שזה מה שייגרום לנו לאבד את הנצחון. אחרי הכל, יש לנו מאזן משחקים של בערך 10-1 לטובתינו.


בשיעור מתמטיקה למדנו איך למצוא את הקודקוד של פרבולה בלי להסתבך יותר מדי וגם איך לשרטט פרבולה במהירות. האמת, זו שיטה ממש חכמה. המורה הזה נהיה יותר טוב מרגע לרגע.


בשיעור ביולוגיה דיברנו על שיטה אמריקאית חדשה להיות ב”היי”. היצורים ה”תבוניים” שחיים על היבשת הזאת חונקים את עצמם, ורגע לפני שתא המוח היחיד שלהם מת, הם משחררים ונהנים מהכניסה המחודשת של החמצן (מי שינסה את זה בעקבות הקריאה ייחשב מבחינתי כאדיוט גמור ואמריקאי לכל דבר). כמובן שאמריקאים לא יכולים לעשות שום דבר נכון, ושני אינטיליגנטים כבר הצליחו להרוג את תא המוח שלהם. ילדה אחת שכחה שצריך גם לשחרר את האוויר, ואחד אחר לא ידע שהגז שהוא דחף בתוך השקית שהוא שם על הראש הוא בעצם די רעיל. שניהם היום רואים שורשים של דשא והרבה עננים. בחמש דקות האחרונות דיברנו על דברים לא חשובים, כמו האברונים בתא ודברים שקשורים לביולוגיה.


בשיעור אנגלית כמעט סיימנו את הסיפור המפגר הזה. ניסנו לעכב את הקריאה כמה שיותר, כי המורה הודיעה שיהיה מבחן על הספר יום אחרי שנסיים לקרוא אותו. כנראה שהמבחן יהיה ביום חמישי, אלא אם חכמי הדור יצליחו לעכב אותה כל השיעור מחר. למרות שהיא מפגרת, לא נראה לי שהנס הזה יקרה.


בשיעור ספרדית עברנו על הפעלים והמורה כבר אמר שיהיה לנו בוחן ביום רביעי, וכנראה מחר וביום שישי גם. אני לא יודע אם המורה הזה נהנה לעשות לנו בחנים או שזו פשוט הדרך שלו להעיף את מי שלא ראוי ללמוד אצלו בכיתה. האמת, הוא צודק. אנחנו ברמה הכי גבוה בין כל כיתות הספרדית בשלב שלנו.


זהו להיום בבצפר. מחר יש לנו הרצאה ממישהו שקורא לעצמו מאדדוג (Maddog), והוא יספר לנו על סמים עם הרבה פעמים “you know”.


המשפט האמריקאי להיום הוא: “Seven am”. אם בא לכם לדעת מה כ”כ מיוחד בזה, זו השעה שבה מתחיל השיעור השלמות בחנ”ג. צריך לעשות מלא הקפות במסלול בשביל לנקות משהו אחד קטן. שיהיה בהצלחה לכל מי שצריך.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.