שלושה ימים של סוף שבוע

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


הגיע עוד סוף שבוע מוארך. האחרון בשנת הלימודים הזאת. ההארכה נובעת מיום הזכרון לזכר האמריקאים שחירפו נפשם במלחמה. ובכנות, אפילו על מלחה”ע השנייה אסור להם להתלונן, שלא לדבר על הראשונה. זה שהם כאלו אדישים ולא עשו כלום עד שהיפנים באו והתפוצצו להם בהוואי, ובכך צעקו להם “תילחמו בנו!”, די עזר לגרמנים. כל שאר המלחמות שלהם די טפשיות. המלחמות של האמריקאים באינדיאנים זו הדוגמה שלהם לחופש, מלחמת ויאטנם כידוע היתה כשלון גמור והמלחמה בעירק כבר איבדה פרופורציות. לפחות דבר אחד טוב יצא ממנה – ערוץ 2 החליפו את הפתיח של החדשות שהתחיל לזייף. לפחות פתיח נחמד, רק חבל שפה חדשות 2 זה בחמש בצהריים, כי רוצים שבניו יורק זה יהיה בשמונה. מעצבן.


ומכאן לכמה דברי בצפר שגרתיים:


בשיעור אנגלית המורה לא היתה ולא תהיה גם ביום שלישי (הוריי!) בגלל שהבעל שלה צריך לתת נאום על איך הוא נלחם במלחמת ויאטנם. למען האמת, די ברור שהוא נלחם במורה שלי. היא אסייתית, היא קרציה, והיא משבחת אותו כל הזמן. היום בשיעור אנגלית כתבנו את החיבור על הבצפר. סיימתי את זה תוך שיעור אחד, מה שהשאיר לי שיעור חופשי וכיף. בשיעור הזה בעיקר דיברתי עם כולם מסביבי, אבל לא עשיתי משהו ממש מעניין.


השיעור שחייה היה היום שיעור חופשי. לפחות דבר אחד עודד אותי היום – המורה לשחייה אכן יודעת לשחות, וגם לקפוץ מהמקפצה היא יודעת. למען האמת, היא די טובה. היא קפצה אחורה, קדימה, בסיבובים באוויר ובמלא סגנונות אחרים. Coach, ready go!


בשיעור היסטוריה סיימנו לקרוא על זה שהאמריקאים והרוסים נהיו חצי חברים, שמו להם “קו חם” (עם טלפון אדום), הם הלכו למפגש פסגה והכל התחיל להיות נחמד. האמריקאים האלה חייבים כל פעם את אותה תבנית: רוע משתלט על העולם, האמריקאים נלחמים בו, יש הפי אנד והם מנצחים. הם בטח חושבים על הסרט שיצא מזה ומתכננים שיצא לפי הפורמט הזה.


בשיעור מתמטיקה היה מבחן. כיאה להפסקה לפני מבחן, האנשים מסביבי התחילו בתהליך מסיבי של שינון נוסחאות. חברים, לא צריך נוסחאות. כל עוד יודעים מה עומד מאחוריהן אפשר להגיע אליהן בקלות. תרגעו. אני לא מסתמך על נוסחאות (חוץ מכאלה שהן בסיסיות או שאני לא יכול להוכיח) ואני מצליח יופי. בעקבות פלאי הטכנולוגיה גם הספקתי כבר לראות שקיבלתי 100 ונוספו לי 10 נקודות הבונוס על נוכחות. יש לי עכשיו 104 במתמטיקה (או יותר נכון 103.999). ביום שלישי יהיו את השאלות הרגילות: “קיבלת מאה?”, “אתה לומד בכלל?”, “אתה פרשמן (כיתה ט’)?” (ושתבינו, את השאלה הזאת הם שואלים כבר מספטמבר) ובסוף מגיעה השאלה הכי חשובה: “איפה גרת בישראל?”. אמרתי להם כבר אלפי פעמים. חסרי קליטה.


בשיעור בריאות ראינו שני סרטים. למזלי לא נרדמתי וגיליתי שאם עושים מעבדת סמים בבית היא עלולה להתפוצץ. זה הכל. אני חופשי.


אני עדיין לא יודע מה אני הולך לעשות בסוף שבוע שנחת עלי. ככל הנראה אני אשב מול המחשב ואלקט חומרים לעבודה המשעממת באנגלית על רוזבלט. חצי שעה של הצגת חומר. נפלא.


זהו להיום. המשפט האמריקאי: “Have a wonderful three day weekend!”. ההדגשה של השלושה ימים מאוד ברורה אצליהם תמיד. מעניין.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 4 לשלושה ימים של סוף שבוע
  • zappa
    29/05/2005 ב1:44

    סלח לי, אולי פספסתי משהו- המורות לאנגלית אצלכם באמת יודעות אנגלית?! איזו המצאה גאונית! איפה הייתי כשהכריזו על זה? מי חשב על רעיון כל כך יעיל? זה סטארט-אפ מטורף! צריך להפיץ את זה בכל העולם!

    נ.ב.
    תיהנה לך בסופשבוע. תעשה קומזיץ.

    הגב
    • nadavs
      29/05/2005 ב2:23

      צריך פשוט להתסכל בכותרת וזה יסביר באופן מיידי איך המורים לאנגלית יודעים אנגלית. אפילו המורים למתמטיקה יודעים פה אנגלית!
      nadavs

      הגב
      • zappa
        29/05/2005 ב2:36

        כן, יופי, חוכמה גדולה! את זה אני יודעת… העניין הוא- שאצלנו המורים לאנגלית לא יודעים כלום. כלום. כולל עברית. זו הייתה אמרה מוגזמת בשביל להבהיר את האירוניה שבדבר. אבל אתה בטח לא מבין על מה אני מדברת… סביר שמעולם לא פגשת אנשים כל כך טיפשים כמו המורים שלנו לאנגלית… טוב, אולי בעצם כן- אחרי הכל אתה באמריקה,היא שורצת……בורות!

        הגב
        • nadavs
          29/05/2005 ב5:46

          המורה שלי לאנגלית שנה שעברה כתבה "תאודת זאות". אני מבין על מה את מדברת.
          nadavs

          הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.