מחר דיסנילנד!

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
מחר קמים בשבע. דיסנילנד נפתח בתשע, מה שאומר שצריך לצאת בשמונה, מה שאומר שצריך לקום בשבע. פשוט מאוד, ומעצבן מאוד. מחרתיים בבוקר שלי יהיה הפוסט על דיסנילנד, כי ככל הנראה אני לא אהיה במצב הכרתי מספיק כדי לכתוב את הפוסט מחר. אבל לא נורא, אני בטוח שיהיה כיף.
היום בבצפר התחלקנו לקבוצות, כל קבוצת ה-Freshies התאחדה מחדש והיינו צריכים לענות על עוד שאלות מפגרות. קיבלנו באותו זמן את מעטפות הפרוייקט שלנו, ושלי חזרה שכתוב עליה “100 נקודות”, משמע, כל הנקודות האפשריות. עכשיו אני רק צריך לקבל את כל הנקודות על הפרוייקט עצמו ועל המצגת, ואני אהיה הראשון בהיסטוריה שקיבל אצלה את כל הנקודות על המחקר.<br>באותו שיעור גם התחלקנו לקבוצות כדי לעבוד על משימת אוצר המילים האחרונה. אני מקווה ששני הדבילים שנפלתי איתם יהיו בסדר, כי אחרת אני אבוד. אני לא מתכנן לקבל ציון גרוע בזה. זה הולך ישר לתעודה האחרונה.
בשיעור חנ”ג ראינו איש שמדבר על עצמו כמה שהוא גיבור שהוא הציל אנשים ואיך לזהות מישהו טובע. היה מאוד עצוב, אבל הסרטון הראה רק תמונות ולא קטעי וידאו נורמליים ורציפים, ככה שזה היה די מעצבן. הוא היה ממש קרציה, וסוף הסרטון היה ממש הקלה. ביום שני יש הרצאה קלה מהמציל, וביום שלישי מתחילים לשחות.
בשיעור היסטוריה ראינו סרט מזעזע על מחנות הריכוז וההשמדה. הבריטים צילמו את מה שהם מצאו שהם הגיעו לגרמניה, וזה פשוט נוראי. הם הכריחו את הגרמנים לקחת את הגופות ולקבור אותן (מגיע להם!), ונתנו לכל האנשים המסכנים שהיו שם לנשום לרווחה. זה עדיין לא ברור כיצד אנשים יכולים לחשוב על ביצוע מעשה כזה. מדהים, פשוט מדהים.
בשיעור מתמטיקה למדנו על כל מיני דברים מוזרים במעגל. אני שונא מעגלים, יש להם פאי. הם חושבים שהם נורא מיוחדים. גם משולשים עושים יותר מדי רעש, וכדאי שישתקו קצת. גיאומטריה זה לא מקצוע קשה, זה מקצוע שלפעמים לא מובן. קיבלתי בבוחן 24/24. אנשים עשו שם שטויות מפגרות שזה מדהים.<br> בשיעור בריאות רק כתבנו הרבה דברים על אלכוהול. ידעתם שאם יש לכם בדם 0.4 אחוז אלכוהול אתם צריכים להכין צוואה? אל תשתו הרבה. זה לא טוב.<br> והמשפט האמריקאי להיום: “You got a hundred?”. אני שונא ששואלים אותי את זה. זה יכול להטריף כל אחד.<br> יום טוב.<br>שלכם,<br>nadavs<br>

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 8 למחר דיסנילנד!
  • Mrs. armstrong
    07/05/2005 ב17:50

    הייי התחלתי לקרוא את הבלוג שלך היום…אחלה בלוג:)
    תהנה מחר בדיסנילנד:)
    מוזמן לשלי:)

    הגב
  • Mrs. armstrong
    07/05/2005 ב17:54

    הערה חשובה
    רוצים שאני אכנס לבלוג שלכם?
    אל תכתבו את זה בתגובות
    אני נכנס לבלוג של כל אחד שהגיב ולא הזמין אותי

    חח אופס רק עכשיו שמתי לב..:)

    הגב
    • nadavs
      08/05/2005 ב18:38

      לפחות מישהו שם לב לזה… תשתדלו לשים לב לפני שאתם מגיבים. 🙂
      nadavs

      הגב
  • «dark angel»
    07/05/2005 ב18:22

    תהנה בדיסני.. אני טסה לשם בקיץ. בטוח יהיה לך כיף.

    הגב
    • nadavs
      08/05/2005 ב18:38

      יהיה לך כיף. מבטיח!
      nadavs

      הגב
      • «dark angel»
        08/05/2005 ב21:58

        כן.. איך אפשר לא להנות
        נכון שזה מקום כזה של ילדים וזה אבל ילדות זה כיף ואני מחשיבה את עצמי עדיין כילדה [אני מדברת כאילו אני בת 30.. סה"כ 12] וזה יהיה אדיר.. אני כבר לא יכולה לחכות.

        הגב
  • אלוהים נחמדע
    07/05/2005 ב22:53

    תהנה, ואל תציף אותי ברגשות קנאה. סליחע.

    אלוהימ,

    הגב
    • nadavs
      08/05/2005 ב18:40

      אני מצטער אם אני מטריד את רגשות הקוראים. אני לא מתכוון לזה.
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.