מבחן טפשי וטפשים

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


אני יודע שהייתם מאוד מודאגים מזה, אז אני אשחרר לכם לחץ. המבחן היום במתמטיקה היה קל. לפני שמישהו קופץ ואומר “הנדב הזה חרשן” כדאי שתדעו, דבר ראשון אני לא חרשן, ודבר שני כולם אמרו שהמבחן היה בדיחה. והוא אכן היה בדיחה. הם ניסו את הטריק הידוע “ניתן להם מידע לא חיוני”, אבל זה לא עבד. כולם אמרו שהמבחן היה ממש קל. אני כמובן עשיתי את המבחן בגיאומטריה, אבל עדיין, כולם, מכל הרמות, אמרו שהיה קל. והם לא שיקרו (מצד שני, הם לא היו אמריקאים).


הגעתי כרגיל בשמונה בבוקר לבצפר, מחכה לראות כמה קשה המבחן. הזהרתי את כולם שאסור מחשבון (כמובן שהפרנואידים לא הקשיבו לי) ולא הבנתי למה שוב היינו צריכים להחליף מקומות ישיבה. לכל אחד יש מבחן אחר, לכן הסיכוי להעתיק הוא נמוך. חשיבה של אמריקאים, ללא ספק. כולם סיימו בפחות מחצי מהזמן שהוקצב. היה לנו בערך שעה חופשית והיה די נחמד. המורה שלי לא בזבזה אפילו שניה והתחלנו לעבוד על משהו שמשתמשים בו במבחני אייקיו (אני כבר רואה את המבחן המסכם, ומאוד לא מרוצה ממה שאני רואה). לבסוף הצלחנו להתחמק ממנה. מחר היא לא תבוא! בעלה עושה סרט על עצמו ככה שהיא צריכה להשאר כדי לנקות אחריו. האסייתים האלה זה משהו.


השיעור חנ”ג היה בסימן “אין לי כוח לעשות כלום”. המורה אמר לנו לעשות ארבע הקפות, הוריד את זה לשלוש וישב בצד אדיש. הייתי גם יכול לעשות אחת. כפי שאתם מנחשים לא התאמצתי במיוחד והכנתי את עצמי למבחן אחרי זה, המבחן הקשה ביותר שעשיתי היום.


כשאני אומר הכי קשה להיום, אני מתכוון רק להיום. הוא היה נורא קל. למצוא רדיוסים, היקפים ומיתרים במעגל זה משהו נורא קל. האחרים משום מה נתקעו המון זמן על המבחן. טפשים. הם היו צריכים לבחור לעשות אותו ביום שני, ככה היה להם זמן! שילמדו!


השאלה הכי קשה היתה כמובן שאלה של אוצר מילים. בהתחלה עשיתי משהו לגמרי לא קשור אבל לבסוף הבנתי מה צריך לעשות. אנגלית קשה שפה (English is a hard language, שימו לב לסדר של המילים).


מחר אני יכול לקום בין שמונה לעשר, אני מתחיל מחר ב-11:20. כל האנשים בכיתה י’ צריכים לבוא מחר, וכך גם ביום שישי. כמה טוב להיות בכיתה ט’.


מחר במקום שיעור היסטוריה יש מרצה אורח, ניצולת שואה שבאה לספר לנו על המלחמה. בטח יהיה מדהים. הסיפורים האלה מצליחים לעניין כל פעם מחדש. עם כל קו הדמיון המשותף של כולם, כל סיפור הוא ייחודי לאדם. מדהים.


ומשפט אמריקאי: “Some questions may be easy for you, some of them will be harder”. נכון שאלו ההוראות, אבל לא צריך לחזור על זה פעמיים. העניין הובן בפעם הראשונה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 5 למבחן טפשי וטפשים

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.