השגתי את הנקודה הארורה הזו

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


ובכן, חדשות טובות בפי. השגתי את הנקודה שחמקה ממני אתמול. הצלחתי לעשות חמישה נכונים ברצף. כל הכבוד לי.


נתחיל במה שהיה היום בבצפר:


הגעתי לבצפר כהרגלי ביום רביעי בשעה 9:35. השיעור התחיל בחתימה על כל דבר שזז. לאחר החתימה, התחלנו לבדוק את השיעורים. אני הייתי צריך להגיד ממספר 8 חמישה נכונים כדי לזכות בנקודה. לא להאמין, אבל הצלחתי בזה. הצלחתי גם לענות על כל השאלות במהלך הבדיקה. מה שהמורה כנראה לא שמה לב הוא שעשיתי עד 13, מה שנותן לי את הנקודה על שישה מספרים. לעומתי, לפרוטקציונרית של הכיתה היא נתנה נקודה רק אחרי 3 תשובות נכונות. כל מי שאומר שאין פרוטקציונרים בכיתה שילך הביתה. זה שקר גמור.


בשיעור היסטוריה דיברנו בעיקר על המבחן של המפה. מבחני מפה זה אומר שאנחנו מקבלים מפה (הפעם אירופה) ואנחנו צריכים לדעת שם את כל המדינות וערי הבירה. משימה לא פשוטה בתכלית, בעיקר כשיש 40 מדינות ועוד 40 ערי בירה לזכור. הצלחתי לקבל הכל במבחנים הקודמים, ואני מקווה שגם הפעם יצליח. אולי למבחן הזה אני אתחיל ללמוד קצת לפני. נראה מה יצא.


בשיעור בריאות היה מבחן. אל תדאגו לי, המבחן היה קל. החלק האחרון היה לעשות את פירמידת המזון, קבוצות המזון וכמובן כמה מנות צריך מכל קבוצה. אני יכול לעשות פוסט שלם על הדבר המעצבן הזה, אבל תסתפקו בעובדה שהכל היה בסדר. עוד למדו התלמידים התחמנים, שאם אני אומר שצריך לחמם עוף -180 מעלות F, כנראה שזה מה שצריך לעשות. נדמה לי שיש לי כמה טעויות, אבל מה לעשות. אי אפשר להיות מושלמים. באותו שיעור גם היו מצגות של כמה אנשים, שהיו קצרות באופן לא טוב. נראה לי ששניהם לא עברו את ה-95, ואחד מהם לא נראה לי שנוגע ב-90. נקווה שיהיה טוב בסופו של דבר.


ועכשיו, שאלה רצינית: האמריקאים כפי שאנחנו יודעים היום מורכבים בעיקר מאירופאים, מקסיקנים ואפריקאים. איך ייתכן שכולם הפכו לעם אחד גדול ומטומטם, בעוד שהאירופאים אינם מטומטמים כלל (יש קצת מטומטמים, אבל לא באחוזים מטורפים כמו פה)? מי שפותר ת’חידה הזאת מקבל פרס. לא יודע איזה, אבל פרס.


ומכאן למשפט האמריקאי של היום “!Good! Nadav is thinking”. האמת שאי אפשר להעביר את הצליל של זה דרך מילים כתובות, אבל תאמינו לי שזה מצחיק נורא.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.