היום יום הולדת

צהריים טובים לכולם (לילה טוב לישראלים)!


היום אני בן 15. השמונה עשרה לחודש השלישי. שנה שלמה אני מחכה לתאריך הזה והנה הוא סוף סוף הגיע. המונה שעד עכשיו ריגש אותי פתאום נורא מדכא. עוד 364 ימים ליום הולדת 16. נכון כיף להסתכל?


יום ההולדת שלי השנה גם הביא איתו את חופשת האביב שתרחיק אותי לשבוע מבית הספר וככל הנראה תביא אותי למג’יק מאוונטיין. בבית הספר לא הרבה ידעו שיש לי יום הולדת, וזה כדי למנוע מקרים מביכים שבהם שרים לי יום הולדת שמח.


בבית הספר חלק מהאנשים ידעו לעומת זאת שיש לי יום הולדת, והנה מה שקרה בבית הספר בכלל:


שיעור אנגלית, מסיבת ראש השנה הפרסי. שום אוכל שם לא היה פרסי. הדבר הכי טוב שם היה שמישהו הביא לחמניות טריות, והדבר הכי קרוב לראש השנה הפרסי שהיה שם זה האנשים הפרסים. באותו שיעור, ותוך כדי אכילה, ראינו סרט על הספר שאנחנו קוראים. הסרט על ספר שהכי קרוב לסרט הזה הוא הארי פוטר. מתחיל עם ציטוטים מהספר, מדלג על קטעים חשובים, אבל מראה מה שצריך ואיך שצריך. נחמד מאוד, אבל קצת מדכא (כמו הספר).


בשיעור ספורט המורה לא הגיע. המורה המחליף הורה עלינו לשחק פוטבול ויהי מה. המשחק מסובך מאוד, והדבר היחיד שאני יודע זה הניקוד. מישהו מהקבוצה שלי תפס פעם אחת את הכדור (שלא נראה כמו כדור) והתחיל לצעוק “מה עושים?”. האמריקאים האלה לא יודעים להסביר כלום. משחק מפגר.


בשיעור היסטוריה היה מבחן על קומוניזם ורוסים. בכיתה שלי יש מישהי רוסיה שכמה אנשים (ובינהם אני) פיתחו תיאוריה שהיא קומוניסטית. היא די מתנהגת ככה ויש לה ידע בלתי מוסבר על המהפיכה ברוסיה. מעניין מאוד.


בשיעור מתמטיקה הייתה פאניקה. בוחן! הבוחן היה ארוך במיוחד (19 שאלות! כמו המבחן הקודם), אבל עברתי אותו בשלום. אנשים באו אלי בפאניקה (כמו שהם אוהבים לעשות) ושאלו שאלות מפגרות במיוחד. הם גילו שהיו להם טעויות מפגרות נורא, אבל ככה זה אמריקאים. אין חדש תחת השמש (שנעלמה היום והפכה לגשם).


בשיעור בריאות הלכנו לבדוק את התזונה שלנו. ביום הראשון שהכנסתי שם כנראה לא רשמתי את כל מה שאכלתי, כי יצא שקיבלתי באותו יום 30 קלוריות… ביום שאחרי כבר הצלחתי להשיג את מה שאני צריך וזה טוב. אני מקווה שביום השלישי יהיה מספיק אוכל בשביל להשיג שוב את מה שצריך.


הצלצול אחרי השיעור הזה סימן את תחילתה של חופשת האביב. שבוע שלם בלי לראות את הבצפר. איזה כיף!


במהלך היום אני מתכוון: לראות ארץ נהדרת, לקבל מתנות, לאכול עוגה, לראות תוכניות מעניינות, לראות חדשות, לראות עוד תוכניות ולראות שוב ארץ נהדרת.


מי שרוצה לדבר איתי, אפשר להשאיר לי הודעה בצ’אטנגו. מי שרוצה להיות ריאלי מוזמן להוסיף אותי לאייסיקיו או מסנג’ר (nadavs_snir@hotmail.co.il).


ומשפט אמריקאי להיום: “Have a wonderful Spring Break!”. ששומעים את זה 5 פעמים ביום זה כנראה אומר משהו.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 3 להיום יום הולדת
  • נשלחת
    19/03/2005 ב4:25

    שלום נדב, איפה אתה גר בארה"ב?

    הגב
    • nadavs
      19/03/2005 ב5:27

      בוורלי הילס. אני לא עשיר.
      nadavs

      הגב
      • נשלחת
        19/03/2005 ב10:31

        יווו באמת? קראת בבלוג שלי? אני נוסעת לשם =)…

        הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.