בתי הספר האמריקאים משפיעים לרעה

צהריים טובים לכולם (לילה טוב לישראלים)!


עוד יום לימודים הגיע לסופו. לדעתי מגיע לכם לדעת מה קרה, אז נתחיל לספר:


בשני השיעורים הראשונים (אנגלית) בילינו בספריה בנסיון למצוא מידע על מי אנחנו רוצים לעשות את המחקר. אני בחרתי את פרנקלין רוזבלט (הוא היה צב במקרה?). ידעתם שבגללו יש את Social Security (ביטוח לאומי) שעושה לנו כ”כ הרבה בעיות? צריך להרוג ת’איש. לעומת זאת, יש לו משפט מפורסם ביותר שאומר “we have nothing to fear but fear itself”.


בשיעור חנ”ג ניסינו לשחק טניס, עם הדגשה חזקה, בולטת, באותיות ענקיות על ניסינו. הרוסי שלא הגיע ביום חמישי חזר, וכרגיל עזר לי ולחבר הישראלי שלי להתעצבן. לא נורא, רימינו אותם, כמו שהם רימו אותנו.


שיעור היסטוריה, שוב המשחק הזה. מחר מבחן. שוב הפסדנו, ועכשיו פיתחתי תיאוריה מהפכנית למה. בקבוצה שלנו, 10 אנשים, יש שלושה אנשים שיצליחו לענות על 99% מהשאלות, שלושה אנשים שיצליחו לענות אם זה יהיה מספיק קל וארבעה שלא יענו גם על שאלות בסיסיות (כמו מתי התחילה מלחה”ע השנייה, וחזרנו על זה בערך 80 פעמים). בקבוצה השניה יש 5 שיענו נכון,3 שיענו בהתאם לשאלה ו-2 מפגרים. מערכת החינוך פה משפיעה עליהם לרעה (או שמערכת החינוך בקוריאה דפוקה, מה שלא נראה לי).


בשיעור מתמטיקה עשיתי את המבחן הראשון מתוך 4 השבוע. המבחן היה די קל, אבל בתרגיל הבונוס החלפתי את הסיבה של המשולשים החופפים מ-ASA (זצ”ז) ל-AAS (זז”צ), אבל זה לא נורא. זו טעות כל כך מינורית שאני בספק אם המורה תוריד לי נקודות על זה. המורה יודעת שאני לא אדיוט.


בשיעור בריאות קינחנו עם עוד דיבורים מדכאים על התאבדות וראינו כמה דקות מסרט על אנשים שיש להם בעיות במצב רוח. פעם הם מרגישים מעולה ופעם הם מדוכאים. על זה יש לי מבחן ביום שישי.


אם קראתם עד כאן, אתם בוודאי לא תתנגדו לשמוע שבחג הפסחא (השנה 21 למרץ) נוהגים לגלגל ביצים קשות על הדשא בעזרת כפיות ארוכות. ואיפה? בדשא של הבית הלבן. תראו מה האנשים החזקים ביותר בעולם עושים.


דבר אחרון לדבר האיש החזק בעולם (כוח פוליטי כמובן), הוא אדם כ”כ מיוחד שהוא הצליח ליפול מסגווי! כדי ליפול מסגווי עליך: לעלות על הסגווי בלי להפעיל אותו. זה ישן, אבל זה תמיד טוב.


עד כאן לשעה זאת.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.